mamma..

igår var jag och Max till mamma..
vi passa på och åka tidigt till henne eftersom att hon skulle göra tårtor till Anders som han skulle ha hämtat egentligen men så tänkte ja..vafan klart att jag och Max ska hämta dom.. =)
så vi slängde oss i polon och åkte till mamma..va inne en liten stund innan vi kasta oss i polon igen med färdriktning mot bergvik..för mor skulle klippa sig..så va gjorde jag och Max då?
de vi är bra på så klart..shoppa!
så de blev en grön långärmad body och en brun/vit randig linnbody till han..inget till mig som vanligt..
skulle så gärna vilja klippa mig men va fan får aldrig tummen ur och beställer tid och dessa pengar så klart..
sen så skulle jag vilja färga och slinga håret..men de krävs pengar till de med..
aaa allt som man ska göra krävs de pengar till..nästan iaf..

sen när vi kom hem allihopp så gjorde mamma i ordning  korv m bröd..och de smaka sååå gott!!
inte ofta ja äter korv m bröd så då smakar de ju så himla bra bara!
efterde så fråga hon för andra ggn om ja ville ha kaker till kaffet och ja sa okej då denna gången vill ja de..men de skulle hon inte ha frågat..HAHAH..
för nu är hon MÅÅÅÅNGA kakor fattigare..
så himla goda ju..slår bullarna med hästlängder rosa!  ; )
(men då är ja kakmonster också) hehe

nej nu ska jag njuta av tystnaden bara..

Kommentarer
Postat av: motti

Ha ha ja va ska man säja,,du är ju för go,,men de är ju bara o baka nytt,,finns sånna som håller på mä de fast hon inte tycker så där jätte mycke om de,,de är ju de roliga iett..men de va en riktigt go dag,,bararå om er en stund..kram

2009-06-10 @ 22:41:29
Postat av: Rosa

nomnomnom sjuuuukt länge sen jag fick din mammas bullar ju och nu blev jag ju nyfiken på kakorna och det fattar du väl att jag måste få testa å jämföra själv annars kommer jag ju aldrig tro dig

2009-06-11 @ 00:58:44
URL: http://www.metrobloggen.se/rosasblogg
Postat av: simone

HAHA de ska vi nog kunna ordna rosa =)

2009-06-11 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback