MAMMA MIN MAMMA..

min underbara mamma!
var här och tvätta fönstrena åt oss..
GULDVÄRT!!!
får dom ju inte rena jag..men nu ska ni se va fina de är..ojojoj..
men jag tog bakom spisen och på sidorna sen uppe inom fläkten och filter och bla bla bla..
skulle ju ha sprungit ner med lite kartonger också men glömde de helt..


Malin om du ser detta så kan du väl messa mig ditt nummer.. =D


nej nu ska jag försöka trötta ut lillgrabben..
så ska jag på bilbingo sen =D
vinna rövarn =P haha
in my dreams..skulle jag tro..

Kommentarer
Postat av: motti

Tack smulan för dom fina orden,,Rövarn,,jo visst du,,den skulle ju suttit fint,men så vart de ju inte.tyvärr...puss o kram..

2009-06-25 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback