just de ja..

under promenaden som vi va vilse på fick ja ju stanna på paus..
och vila låren lite..
och då ger mamma mig en servett i stl 15*10 eller nått..
hon: här sett den där och så nyper du fast den..
jag: mm kan ju ge de ett försök..tills jjag upptäcker att de funkar inte alls..och snygg kände ja mig inte precis heller..som bara rörde benen från knän och ner..
testade även att gå brebent..
mor höll på och dö när hon fick syn på mig..men skratta fick hon inte!
de va blodigt allvar..
ja va ju på bristningsgränsen ju..
AJ AJ va ont de gjorde..

(såg min snygga stavning i förra inlägget hoppas ni kan läsa och fatta va ja menar ändå)

Kommentarer
Postat av: motti

Om ja ska leva ett tag till så får du ge dej..får ont i pumpen som du håller på.

2009-06-03 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback