ganska så

bra natt för Max igen..
han somnade tidigt i går si så där 17.30..
vaknade vid 19.40 fick mat somnade om till 00.20 och fick komma till mig och få mat..
bärde över han igen..
vaknade vid 04 tiden tror ja och fick mat..sen så vaknade han 06.30 och va en gla skit som bara ville ha mat så han fick mer energi =)

blir så avis när ja tänker på mamma..
hon ska utomlands till hösten..utan mig..under tiden som ja fyller år!!
aja..hoppas hon har talat om för gubben hennes att ja ska med ; )
ingen dålig present.. (synd bara att ja dagdrömmer detta, men kul är de)
så tack mamma att ja får följa med..
hon fick ju bulgarien resa i julklapp så..vata fack.. =p

NEJ MEN JA VILL OCKSÅ UTOMLANDS..och till hösten!
ska säga de till sweet heart när han kommer hem..ta mig utomlands till hösten!

punkt slut!


(lätt att få plats på morgonen(?) ochkatten i hörnet! haha )

Kommentarer
Postat av: motti

Na na na nana na,,ja ska utomlands,utan baarn,men ja ska tänka i massor på dej när du fyller år,sen så hör ja ju av mej,när ja liggen på playan,brun o fin,,Ler,hoppas bara att de inte blir för stora vågor,för den dagen blir de inget bada i havet inte.så då blir de pool läge,,

2009-06-03 @ 07:39:45
Postat av: simone

haha jooo men ta ett dopp med vågorna..du fixade ju de lysande sist..ASG!!!!!

2009-06-03 @ 08:52:06
Postat av: motti

Blir de stora vågor så hoppas ja väl att ja har nån som kan rädda mej lite bättre än du som drog mej i benet,o höll på o dränka mej istället,,,ja glömmer aldrig den resan,man blir lika glad varje gång man tänker på den..

2009-06-03 @ 17:18:29
Postat av: simone

ja herregud säger ja bara..tur att inge..INGEN..kan förstå hur vi känner de när vi minns tillbaka..aa de andra kan skratta och le lite när vi pratar om de..medans vi höller på och dör av skratt..blicken när vi låg i solstolen talade med sin tystnad tills helvetet bröts loss av skratt.. (detta var efter räddnings försöket gott folk, jag försökte iaf rädda min mamma ja..medans hon skulle ta kort på mig i vågorna..nu va de så här att vågorna va vääääldigt stora..och vips sa de så va ja borta..ville ju gå upp men då hör ja min mamma säga: nääääj stanna kvar...de kommer en jätte bra nu!! )

2009-06-03 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback