Min söta..

underbara syster dotter är nu i mormors händer..
Isabelle..
ja va har vi hittat på då?
Isabelle och Madelené är ju som natt och dag..
så Madde är mer självständig och henne såg man knappt röken av och Isabelle är också de meeeen på hemma plan mer tror ja där hennes grejer finns..för då kan hon sitta med en sak i flera timmar och sköta sig själv lixom men här så var hon med mig hela tiden och vek inte en tum..förutom när hon eller ja gick på toa =) skönt de också faktiskt..MEEEEN så blyg denna tjejen är alltså..shit..
hon MÅSTE rycka upp sig..våga ta för sig av världen..
och när hon gör de så ska jag lära henne: i got the hold world in my hand , i got the hold wild world in my hand.. =P
*sjunger* hahaha..

lite bilder nu då..
på min söta...


(hon är Max chaufför (stavning?) under tiden som hon har varit här)


(detta är Max fötter, vilket Isabelle tyckte va skiiiit kul..för foten såg jättestor ut med strumpan sådär..haha..rolig hon)


(team work)


(moffar kladdkakemuffins ;)


(så söt !!!!)


(hon är ju lixom galet förtjust i våra katter..här med Maya)


(Max privata chaufför även på gården så han kan glänsa lite där med )


(tjuv smakar på vaniljvispen som vi ska ha till våran bärpaj)


(hon är inte sämre än syrran..hon är ju inte blyg inne med mig iaf..de kan jag lugna er med..för denna har allt spel den med )


(sist men inte minst GALET grupp foto på oss..skrattar gör vi med..hhaha)

de va min söta de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback