god morgon världen!

trött som bara den..
men de är bara att kliva upp och se glad ut och starta dagen med bajsblöja=D

Igår va jag och titta på vagn men de vart ingen ..
hjålpte henne däremot att ta kort på den för hennes kamera var trasig så hon kunde inte ta någon bild..

va även och titta hur min moster och hennes gubbe bodde.
.och OJJJ va fin lgh..härlig planösning =)

fick även lite handlat..inte mck..men nödvändigaste iaf..och vipps så har man bara 250 r kvar..
phuu.. =(
men då har de viktigaste dragits och de är till Max =)
sen hade extra avgifter dragits med..
för kortet  tror ja de va..och förra månaden va de internetbankenstjänst som drog för den tjänsten..inte många kr men behövde dom sist..hehe..men men,.,.kommer nya pengar om en vecka..

igår började jag steka pannkakor vid 20.40 ca..och blev inte klar förens 22.10 tror ja de va..
shit va jobbigt..
så den som får pannkakor hemma ska VERKLIGEN uppskatta dom.-.
för usch va tråkigt de är och göra dom..
gjorde dubbelsats så jag kan frysa in några med..
skönt att bara kunna plocka upp som mellanmål eller lunch..
och så hade jag en hundliv tiding att läsa i medans jag stekte..
Lillevi kom förbi med den till mamma..
jätte bra grejer som stod i den =)

nej nu blir de kaffe...


Kommentarer
Postat av: motti

blir glad bara man ser hans ögon,,skrattar så mycket jämnt..

2009-07-23 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback