vilken dag de varit...

vaknade kl 09.15 att de var ovanligt tyst..hmm..
Max har inte vaknat?!
men efter jag precis fått på mig kläderna hör ja min buse där inne =P
lever..phhhuu...
men han sov nog väldigt länge för att han kom i säng senare än vanligt..
dock bara vid 20 men han är van att lägga sig mellan 18-19 annars så de gjorde susen tydligen =P haha

sen var de att äta lite frukost titta ut genom fönstret och hoppas att snön var borta..men icke..
där var ungarna ute och hade roligt..=9 eller så var de så att föräldrarna hade roligare ; P
mysigt att se iaf..
så om snön kunde hålla sig borsta från vägarna skulle ja vara öjd..och då får de vara hur mck snö som helst =) men nu är de ju inte så..

iaf..de va JAG som körde...
var ju inga problem att köra in iaf..super fint på stora vägen =)
men de va värre hem =S när vattnet på vägarna hade frusit till is...
kändes som att skulle jag hamna utanför spren på vägen så skulle de vara kört..men rikitgt så illa är de väl kanske inte(???) men känns så iaf..så jag höll krampaktigt i ratten kan ja säga...va de nu ska hjlpa till?

iaf..så kom vi hem till Sabbe och Tindra så hon bjöd på kaffe och fika..och så var hennes kompis Ann där..trevligt trevligt..
Tindra och Max busade på som vanligt..=) sötisar..
sen så lörde de iväg min och Katarina till blue moon..
väl där så var de en chef som skulle hålla tal men de vart inte så lång varigt för han hade rethosta och hostade mest i micken tyckte ja..så han fick ge sig..och tacka god jul och gott nytt år ist.
och vi kunde börja ta oss mat =P
och de va inga fel kan ja lova..muuuuuuuuuums va gott de var!!!!!
massa mat och efterrätt..GODIS!!
sen kom dom och hämtade oss..
och sen  ut på vägen och hem..

så frågan är hur ja gör på fredag..
om ja kör in själv eller om ja hoppar på bussen..
ska ju klippa mig på fredag i stan..
och då kan vi åka tillsammans med sabbe och tindra till grums i sånnafall..
för vi ska till badhuset då..
och så ska Max få 2:a vaccinsprutan på fredagen med..
hoppas han inte får biverkningar..våran lilla plutt..
så de är mck den dagen..
men ingenting är omöjligt som Gunde Svan säger ; )

Max fick sin första åktur i pulka idag med..=)
med kusin så klart =D


(så söta )
men de va tydligen ingen hitt sa syster..haha..
min fegis de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback