smyckena

idag kom smyckena som vi beställde på partyt..
så kul =)
men de blir ju lite att betala dock.. =P
men men..
kul med lite nytt ^^
och till sig själv för en gång skul...
för de vet ja inte ens va de är längre...
köper aldrig nått till mig själv och skulle ja göra de så har jag alltid köpt till Max och Anders innan..
så nu var min tid kommen =P hahah..


har haft besök av Sabbe och Tindra idag..
och Max och Tindra busar på som vanligt och jag och Sabbe kaffe-tölar som vanligt..
och idag hade ja lite julgott att bjuda på iaf..hehe..

grabbarna sover nu dom..mys pys...
EGENTID!!! wiiihooo..
Max va super trött..och däcka i famnen på pappa <3
sen gick Anders och la sig också..

själv kan ja inte bara gå och lägga mig hur som helst utan jag måste verkligen va super trött för de..fast jag tycker de är så skönt med en tupplur på dagen..men de krävs som sagt mck fr att jag ska kunna slappna av och somna..så mck som jag passar på att göra när plutten sover..
men nu sitter ja viod datorn lite..

ska betala lite räkningar...
IGEN..en del av smyckena iaf..

adjöööö så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback