letar

efter säckarna vi har haft här hemma..men hittar ju inte en enda :/
tänkte min kära granne kunde få nåra..för hon skulle rensa garderoben..
men tyvärr kan ja nog inte hjälpa henne..
sorry Marielle.. :/

sitter och lyssnar på nyheterna..
och nu har de tydligen gett fel dos till ett spädbarn igen på astrid lindgrens barnsjukhus..
10 gånger för stor dos med antibiotika.. men ingen fara med barnet denna gången iaf..sist så dog ju bäbisen.. =(
usch..

inte gjort så mck hittills..
tömt och fyllt diskmaskinen..
pratat med mammi..♥ om våran patetiska släkt..
där allt ska vara hysch hysch...
är eran släkt så?

är riktigt nöjd med veckan som varit med..
tränat varenda dag..får se hur de blir idag dock..
ska ju jobba i helgen med så..
fått hem den andra datorn =)
ska koppla in den senare idag..
träffat Sabine och Sandra..och Anki..
var väääldigt länge sen, som ja såg henne (tror de va före terrorist incidenten :S )..så de va lika trevligt som vanligt..
Jag och Sabbe käkade på resturangen brevid mc donalds..och de va kycklingwok med currysås..
och gat dääm va gott de va..
såg så lite ut från början men ja orka inte äta upp allt..inte syster heller...

seeeeen så fick ja en film som Helena har bränt..
paranormaly activity..
usch rekomenderar att inte se den ensam..
Anders somnade ju väldigt snabbt..
vet inte om ja kan säga att den va så bra egentligen..
dryg va den..
men va faaaaan..jag kan ju fantisera ibland så de står härliga till, så detta minskar ju inte mina fantasier precis! HAHAH..
uschyyyyaamejen..
den finns här om någon vill låna?! ; P

snart våra bästa år också..
de är ju värdelöst men beroendeframkallat..


Kommentarer
Postat av: Marielle

De är lugnt :D Ja Max var minsann flitig på att skriva ;)



Haha, jaaaa, man måste ju ge sina kära läsare något att skratta åt :D



Joo, min släkt är sån!

2009-12-11 @ 11:07:09
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de va ju riktigt trevligt igår ju!!.. borttappade vagnar o THA MAN.. haha.. fina kläder och bra priser faktiskt ..Ja jag e nöjd me dagen.. har några klappar kvar och de e till de älskade syskonbarnen =)



Ja den där filmen vill jag me se!!!!!

2009-12-11 @ 15:09:37
Postat av: motti

Nää,,ja tror ja hoppar över den filmen,,fantasin skenar iväg så ibland,,

2009-12-11 @ 16:20:08
Postat av: simone

sandra:ja visst var de trevligt (: ja du ska få låna den =)..

mamma: du kan behöva se den du med =P

2009-12-11 @ 18:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback