klippa mig i morgon..

ska bli sååå skönt =)
sen ska jag försöka öpa de sista julklapparna..
och julkläder till mig :D suuupersmajl de =)
shopping shopping shopping..

har ett paket till Isabelle kvar..¨
och då har de 3 var sen =)
sen så blir de lite mer till Max =P
har mck ja vill köpa till honom menva fan pengarna räcker lixom inte till..
sen så är de till hemmet med som ja vill förnya vissa saker..
men de får nog absolut vänta..först min Max =)

och så ska Tindra sova hos oss i morgon..ska bli såååå mysigt att ha henne här =)
hon har tjatat om de så länge nu så tyckte verkligen de va dax ^^
och honser fram emot de, så de är kul :)

Max ska ta vaccinsprutan i morgon..den andra..=( usch..
men Sabbe får hålla honom..=P
och ja tröstar..^^

nu snart blir de bonde söker fru..

(detta ska våran prins ha på jul)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där setet ska vår lille son också ha på jul och nu när han fyller 1 såklart :)

2009-12-17 @ 21:31:37
Postat av: simone

de är så sött =)

Max kommer nog att ha de när haan fyller också =)

2009-12-17 @ 21:36:55
Postat av: motti

Inte konstigt vi kallar honom för prinsen,för han kommer o se ut som en..

2009-12-17 @ 23:01:27
Postat av: simone

hehe jaaa <3

2009-12-18 @ 07:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback