klar!

så äntligen är ja färdig med denna dagen och kan sätta mig ner och  njuta lite..
ska äta något med..hungrig som bara den..
käkade älgfäsbullar m.gräddsås och potatis =p mums va gott de va..(iaf gräddsåsen ;P)

skulle skriva ut lite kort från skrivarn med men så krånglar den..
står att cyan-färgen är slut, men jag har fyllt på de som är slut..
men ändå står de att den ska installeras?
fattar nada, men du kanske kan detta bättre, så något råd till mig?

=(

imorgon kommer mamma, Sabbe & Ida, Sandra m. barn, mormor & morfar, Tina & Inez och firar Max som fyller 1 år i morgon!!!
ja, ett helt år har gått..och snabbt med..
så jag ska baka en tårta (få se hur de går)
men men..charmen ligger ju i att man gjort den själv ^^
de blir med dumlefluff och vanligsås i mellan och grädde runtom..
sen har ja köpt djungeldjur som går att käka som ska rama in tårtan..(de är små)
ett lok med 4 vagnar som man sätter ett ljus i ..(små söta) han kommer kunna ha de i 4 år om vi vill..=P hehe..
runtom tårtan blir de nog nobless..(så ser de kanske snyggare ut =P haha..
kommer väl nå bildbevis framöver här..
en glutenfri tårta till mormor..fröding med caramell i eller va de stod..
såg riktigt mumsig ut =)
och singoalla(stavning?)kakor och glutenfria kakor..
kaffe och saft..
BALLONGER ;)



Kommentarer
Postat av: Marielle

Det låter kanon gumman :)

2009-12-28 @ 09:19:39
URL: http://missmellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback