Helena

Åh va jag längtar tills du flyttar hit!! Blir tokig på väntan:) vill ha kaffe kompis nu! Plus skvaller.. Som alltid;) och snart snosa lite bäbis om man får:$ och dig är den enda jag kan säga allt till! Längtar tills de.. Slipper vi hålla konferans i telefon i 1 till 2 timmar per dag.. Cirka.. Haha.. Stackars gubbarna till oss bara.. Haha.. Kanske blir de lika bra skvaller tanter som oss? Tror ni de? Haha inte en chans! Nej nu får jag nog ta och ringa dig lite tror ja.. Så se till att vara vid telefon:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Längtar jag med!! =)

Telefonen får funka så länge men ja, dom kan ju inte alltid vara nöjda med oss haha :D

Vi hörs i morgon för lite update, om det finns nått? Hmm, joo finns d alltid ..

2009-12-13 @ 23:18:12
URL: http://innandukom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback