en timmes träning

på badhuset blev de idag =)
skööönt!
crosstrainer..grejer de..men jobbigt..
imorgon blir de spinning med Fia och onsdag blir de vattengympa sen torsdag som vanligt, spinning med Fia och Sanna om hon nu kunde..fredag vila..och lördag & söndag jobba..
någonting hela tiden =P

imorgon blir de hem till mamma under el avbrottet..
trevligt =)

Max min lilla groda..
vägrade att somna ikväll..
först Anders som nattade honom i 30 minuter och han somna tydligen...
men när jag kliver innan för dörren så vaknar han..
och i 45 minuter satt jag inne hos han..vilket blev väldigt irritersamt..
men jag log inombords när ja hörde honom..typ såhär:
schaaaattaaaa schhtaaa..blläää..bläääälllll..ssccchatttttta..
och massa krångel..tillslut orka ja inte sitta kvar..så jag gick ut och så somnade han när jag stängde dörren intill honom..men klockan han nog bli 20.20 eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback