åkpåse

natten som var..
ja ni..vi la max omkring 19 tiden igår..ioch han vaknade idag 08.20!!!
så gissa om han tog igen sömn som han missat..
skönt för ALLA!!! Anders fick sovmorron till 10.50 tror ja han kom upp..
så gjorde vi oss iordning och åkte in till stan med mammas brillor som hon glömde..
sen lämna in min mobil..
och in på polarn och pyret och byta Max mockasiner..
men han gillar dom INTE..haha..
sen åkte vi till barnens hus och där köpte vi en åkpåse för 400 kr ..inte farligt =)
men vill så gärna ha en ny vagn!!!!!
bara ja börjar jobba så ska ja köpa en..eller om ja kan få undan lite mer pengar..meeeen de tar längre tid de..

väl hemma så vart de våfflor och jordgubbsylt och vaniljvisp..
men den förbannade syltburken va ingen lek att få upp..stod säkert närmare 10 min..till ja såg att Marielle var utanför så jag kunde ropa på henne..
så hon va så snäll och hjälpte mig ^^ tack!
(Anders var iväg en sväng han)

och sen greja med mobilen..
så ni som har fått konstiga sms inget att bry sig om..
mobilen som är knäpp!
HAHAH..

ikväll blir de bingolotto igen..vi trodde de va imorgon men de va visst ikväll..
men de blir nog bra =)

förresten tabbe för idag:
skulle betala parkeringen så drog ja kortet och tryckte på betalknapparna 10 kr..
och så kom en biljett men ja ville ju stå längre än en timme,..så jag gjorde samma sak igen bara att ja ville lägga i mer så vi kunde ha ca 3 timmar eller nått..meeeeen så kom ytterligare en biljett och dessutom med samma tid somm innan..jag höll på och bli tokig då..så bytte ja biljettautomat och gjorde samma sak en sista gång..och samma sak på den..så alltså har jag nu 3 biljetter 1 timme frammåt för 30 kr...!!!!
då säger Anders aah men du.....man får j bara stå här en timme..HAHAHAHAHAH
galen vart ja!


Kommentarer
Postat av: motti

dISSA BILJETTAUTOMATER,,gjorde samma sak när ja o Sandra skulle på bio,,fick betala så jäkla mycke tack vare att man inte läser skyllten..va de kostar.ha ha ha ...

2009-12-30 @ 19:04:32
Postat av: Marielle

Haha, det var så lite så :D



Haha, jag kan riktigt se dig framför mig, alldeles frusterad på biljettautomaten!

2009-12-30 @ 19:32:34
URL: http://missmellan.blogg.se/
Postat av: simone

HAHAH! mamma jag får väl skylla på att ja är från byn nu =P

marielle: ja helvete va irriterad ja vart! gah!

2009-12-30 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback