3 december

lider mot sitt slut..

har varit en bra dag..
jag och Max gick till ica förut så vi kom ut en stund i de kalla men vackra vädret =)
sen så låg han kvar i vagnen och sov en stund..
därefter vart de mat..
potatis och fiskbullar i äggsås till pojkarna och jag äter ju inte gelebollar..blä..
så för mig vart de rödspätta =P mums..
sen..spinning med Sanna...körde hem henne..hem,..fick sladd på bilen med såklart...jisses va nervös ja vart..men de gick bra iaf..phhuuuu...2 sladdar var de..efter varandra..fast de gick ju inte fort men, däckena fick inget fäste först när ja skulle iväg..så helt plötsligt fick den de..och fäste vart de ska ja lova..haha..sen igen..sa till Sanna du ar väl bälte på dig..haha..aaaa: lät de i baksäte..=P
hemma här är plutten i sängen men vill INTE somna..så upp och vagga han till söms..

käk igen..harkel..toast vart de...mummlar något om julskum också =$
jäjä..får väl röra extra på mig i helgen ;P

ledig är jag med..skönt..ska ju jobba extra framöver..vilket är tur..för januari månad kan ja bara ta ut lägsta nivå dagar..så tur man har jobbet =)

ska hoppa in i ett bad nu..var ju tvungen att se mammas pojkar innan jag duscha..så jag har drygat tillräckligt nu..

21 dagar kvar till jul..


Kommentarer
Postat av: simone

vet inte vad som hände med texten men..nu är de så..hahah

2009-12-03 @ 21:14:27
Postat av: Madde

jobbar du med?

2009-12-04 @ 13:45:08
URL: http://maddebadde.blogg.se/
Postat av: simone

jepp de gör jag =) jag jobbar som lokalvårdare..

2009-12-04 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback