spring, spring spring

japp..då har jag varit ut i kväll igen och rört på bena =)
tog stavarna med mig..
och vid hotellbackens start började jag jogga och förbi gruven som vanligt och ända tills underbron kom ja..sen in på vår "gata i stan" (nej då) men på gatan där så saktar jag ner och går sakta så kroppen får återhämta sig =)
men de gick så himmla lätt och springa idag kändes de som..de är så himmla olika de där..ena dagen skulle ja orka springa som bara den o ja pressar kroppen..och andra dagen så fattar inte bena någon ting som min hjärna säger..AAA NI LÄSTE RÄTT..hjärna ; P
hoppas de kan synas snart..har ju nästan gått varje dag sen ja hade Belle jue!! kanske hoppat över HÖGST 10 dagar..och de är högst..
och fy fan vilka sköna skor ja har fått av min älskling..
synd bara att min kompanjon Marielle fick skavsår av sina nya..
så igår klara vi uppför hotellbacken sen började krånglet...så vid jättestensbacken (baksidan) där var de kört..hon var sönder skavd..då ska vi inte snacka om va vi gjorde vid OK, där fick vi byta strumpa med varandra för hon hade låga strumpor medans jag hade vanliga och dom kunde hon ju vika dubbelt..och på detta så spöööööÖ regna de inprincip hela tiden..så vi va ju blöta kan ja säga...fast Marielle var nog blötare för ja har ju fått en ny jacka också..och den är ju vind och vattentät..sååå NÖÖÖJD!!!!
nu är de bara TIIINIIII löfgren här hemma.. =) som ska ha en jacka..

imorgon ska vi nog och kolla på mamma när hon dansar square dance på lillerud kl 12.00
alltid kul och få se =)
jag skulle ju inte fatta någonting ja när de är på engelska..herregud asså..
jag skulle få säga:
CAN VI TAKE THIS IN SWEDISCH MAYBE? OR SLOWER KANSKE?
och där bara hoppas på gusche lov att de gör som ja säger =)

nej nu ska ja duscha..swettis som ja är..hehe,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback