smyg starta lite..

Idag ringde ja till k-stad-kommun om att jag är intresserad av att börja jobba igen..
fast bara helg och extra om så behövs..
känner att de kunde va kul och komma ut och träffa lite folk och så igen..
inte för att jag INTE gillar att vara hemma med min underbara lilla son och så, utan bara för att få komma ut en liten stund.. =)
sen så har han ju pappa som kan ta hand om Max också =)
och de är inte fy skam att mysa med pappa om dagarna heller..
och få lite egen tid med varandra..
så jag kommer att få höra lite om de ca: vecka 35 för då kommer "ditte" tillbaka från semestern ..
så då är de bara att hoppas =)
känns lite pirrigt också ska ja säga..
lite seperationsångest när ja tänker på de..
men är nog bra att smyg starta lite inför att behöva lämna han heeeeela dagar själv ca 5 dagar i veckan när både jag och Anders jobbar och han ska lämnas på dagis..  =/
för då är de ju en helt annan grej..
nu är de ju ändå Anders som ska ha han lixom..
och de känns jobbigt..
ja detta blir grejer de..
bara att klura ut hur ja ska släppa kontrollen lite..?!
något tips?

nu till min bantning =)
har inte ärit godis på 8 dagar idag..
och varit ute på långpromenad 6 av  8 dagar..
inte illa de =)
och så blir de nog träning i badhuset till hösten..wiii


(detta var resan hem från BB och i hans 1:a overall..så nu ska vi kolla efter en ny, vilket ni kanske fattar..ska köpa en på polarn och pyret som ja så gärna vill ha till han =)

Kommentarer
Postat av: motti

Jaa de tycker ja du ska göra,för de stre du om redan då han föddes,du va in på detta polarn o pyret då mä,,så slå till nu vettja,,

2009-08-07 @ 15:03:29
Postat av: Simone

ja de ska ja=)

2009-08-07 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback