vad hände?

satt och väntade på unga mödrar och va händer?
vänner sätter i gång!!! va?
jaha de va bara att ta sin guldklimp under armen och hoppa in i badet för han kissa hej villt här förut..när han låg på filten =D så ett bad fick de bli..

nu så är de SM-guld som gäller =D hehe..inte intresserad egentligen men lite intressant och se om de blir guld eller inte..hehe..kan ju va kul..minns när dom fick de sist -06 minns du sandra?
vinnar rundan..den ni!! ;P haha
Anders var i kärr då han med jimmy och maria m.fam. så jag tog min kos och stack upp tll filipstad och slog runt..hehe..min syster var nämligen barnledig =D så vi passade på och snubbla in i gröna butiken.. sen så hem till henne och kolla på hockey..och dom vann så vi tog av..oj minnet blir suddigt..black out..attans..annars hade ju jag kunnat berätta för er va som hände egentligen men som sagt.. svart eller nått!! jag vet inte ? (yrrol)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hahaha, error error. ;) Inte så svårt att gissa kanske? :p

2009-04-08 @ 21:13:57
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Stora syster

Ja herreguuuud!!.. jag haroxå minneslucka ...iiiingen aaaaning om hur våran vinnar runda såg ut!!.. skrattar.. jag får väl hoppas att ingen av mina grannar såg de eller minns nåe av de .. haaha

2009-04-09 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback