trodde inte mina ögon

imorse när jag läser på tele(trodde ju inte att de skulle bli så snart riktigt)..Marielle åker till BB sen så får jag en bild på den lille som gjorde éntre =) Född 05.08
Sam 2585 g och 47 cm lång och detta ser jag halv 7 på morronen..så inte länge efter med andra ord som han blev fotomodell redan..hehe..de får vara kvar 1 vecka trodde hon..
någon som har förslag på va jag kan köpa?
tänkte kanske på nödvändigheter eller? hmm aa vi får se..

snart dax att byta blöja här hör och ser jag =P hehe


(måste ju lägga in en bild på när Max var 1 dygn gammal för snart kommer han att se jätte stor ut gemfört med Sam ;) haha så titta och sug åt er )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback