sovmorron..

idag klev Max och jag upp vid kvart i 9 =D *skönt*
fast jag hade nog kunnat sovit längre men inte han..hehe..
gick ju och la mig 00.15 ..satt uppe och prata med Sanna och då drar klockan iväg kan ja säga..
och innan jag la mig så plocka ja upp Max och gav han mat tänkte tt jag skulle vara smart och att han skulle sova fram till ca halv 5 eller nått..men nej..han sov nog till 3 kanske sen ville han ha mat igen..men men de är så de..

Anders hittade mitt april skämt till honom i mobilen idag och fick för sig att jag hade skickat de idag..hahah..han bara vi ska ha ett allvarligt snack =) och jag bara jaha aja..snacka ju med mamma i telefon så då fick ja lägga på..hehe..
han: är du med barn eller?
jag :: haha nej vart har du fått de ifrån?
Han: men du skrev ju de nyss.
Jag: nääää
Han : joo , att storken har varit här igen..
Jag: eh nej älskling..då har du fler storkar på vift i sånnafall ..hehe..
Jag: titta datumet på meddelandet..
Han : jaha de va sen 1 april..hahah..

hur de kan bli..han har hjärtat på rätt plats igen kan ja meddela..hahah..nog för att jag vill ha barn tätt men de kan ju vänta liiiite till iaf..hahah..
sen så fattar jag inte hur jag ska kunna älska någon mer så mycket som jag älskar Max..hur går de till ni flerbarnbsförälder?


(på väg ut för någon dag sen ..och trött är han med)

Kommentarer
Postat av: Marielle

2009-04-23 @ 14:00:15
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hahahha!! Skrattar så jag tror jag dööööör! Vad rolig han e!!!





Jadu, man kan faktiskt älska fler barn, hade också jättesvårt att förstå det, men det är lätt som en plätt :)

2009-04-23 @ 14:01:14
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skrattar.. stackars Annursh.... du kunde tatt livet av honom ju!! haha..



Och Tha man... vart e de charmiga leendet!! dud a goo du e motters doding!!

2009-04-23 @ 21:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback