som sagt

hakan dunkade i databordet, ögonen fastklistrade på brillorna och hade jag inte haft brillor utan istället haft linser så hade de suttit fastklistrade på datorskärmen nu..

de var nämligen så att jag hade min kvällsliga blogg-maraton och tittar över mina favorit bloggar och då hamnade jag på min mammas blogg och va får ja syn på om inte en bild på mig och syster Sandra i pippigula regn ponchos på oxhälja..inte i vårt ess precis om ja minns rätt och med de menar jag att vi hade nog snubblat över någon öl eller 2 =P ..så , ja ni kan ju se själva på min mammas blogg som finns länkad på favoriter..för inte kan ni väl tro att ni ska få se bilden på min blogg iaf!! HAHAH.. men va gör man inte för sin skönhet =D

lill prinsen ligger och sover och dit är jag också på väg..snart...
som sagt har ju min kvällsliga runda på datorn om hjärtat tillåter att fortsätta eller ska jag få mer skräckupplevelser..
men du syrran..du ser för skön ut på bilden..hahah...inte illa pinkat för min del heller.. *skrattar*

Kommentarer
Postat av: motti

Skrattar så ja tror ja dör,,kan riktigt se dej när du fick syn på bilden,,haaaa,,haaa,,ja kan inte sluta,,men ja sa ju till er att de va krig när ni började du o sandra,,så ta de lugnt mä mamma nu,,så ska ja va riktigt snäll ja mä...HA ha,,va kul ja är ibland..Goo ....

2009-04-26 @ 22:13:08
Postat av: Stora syster

skrattar ... vet du va de värsta e ... jag tror faktiskt att vi e nyktra .. hahaha...



Och ja .. du ser allt bra go ut du me ... allt för skönheten förstås.. håller ihop i vått o torrt..hahah

2009-04-27 @ 09:00:26
URL: http://flickornanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback