RÄTTSTAVNINGSGUIDER!!

japp de har jag i min blogg.. =) inte illa de..
hade nämlig roat folk med att stavat fel..skrev runkat..när de skulle stå rynkat..hahah..
jaja nog om de..

kanske inte skulle sitta och skriva än när jag inte fått kaffet i mig..
men jag tar en chansning på de ändå..

Max håller oss vakna om nätterna här med..inge kul alls..han vaknar varje/varannan timme och skriker och tror han kan äta..men då får han ju jätte ont i magen om han skulle få äta hur ofta han ville..
men de är inte länge han är vaken och skriker utan han lixom... testing testing..
som marielle skrev på msn nyss..tur att man inte har tvillingar iaf..för hur orkar dom med??
fast man måste ju orka med de är ju bara så..

funderar på och ta en runda till karlstad idag.. =)
kanske till mor?
arbetskamrat?
bergvik..

nu blir de kaffe och titta till Mackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback