mörn mörn!!

då sitter ja och väntar på morgon kaffet då..=P så jag blir som folk igen..
Max har kommit på att skrika varannan timme på natten kan ju va nått kanske?
så de är så kul..bara lägga fram maten ..
och som jag skrev i inlägget innan att han bits när han ska äta han har även börjat göra så med napparna =) hehe..runkar på näsan och så biter han..hahah..så söt.. ; )

inte har jag fått iväg barnvagnen än heller..men nu gnisslar den ju inte iaf..tack vara malin =) fick ta lite olja av henne..av marielle skulle ja få smör..hahah..hade funkat de med en stund men då är olja bättre..jag smörjde ju min hamster j*vla hjul med rapsolja eller nått sånt.. lätta kanske ^^
vet inte om ja ska skita i och skicka iväg vagnen..sånt jävla krångel ju..bättre att lägga till en ny vagn på min vill ha/ska ha lista..eller va säger ni?
tråkigaste med den listan är att den minskar sällan men ökar ofta..
här är den:
dammsugare
linser
diskmaskin
trädgårdsmöbler
barnvagn
katt
kläder
ander vill ju ha en flakmoppe så de får stå med de också..

kommer inte på nått mer just precis nu..

nej nu ska jag plocka lite inför min date med prällen..hehe..
så ska jag träna på att inte svära idag nu när han kommer.. hehe..
lycka till !! =)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Haha, ja du har en rolig lista du :) Min lista är också lååååååång, men det kommer den vara ett bra tag till.

2009-04-01 @ 09:04:28
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: a

"runkar" på näsan??? hahahhaha

2009-04-01 @ 18:43:00
Postat av: S

runkar ? ? hahahah du e ju bra

2009-04-01 @ 19:25:02
Postat av: motti

Tänkte åxo kommentera men de ser ja att ja inte behöver,de har andra gjort redan..men en sak kan ja säja ,,DRICK ditt kaffe innan du börjar skriva,så kommer de gå bättre..motti vet bäst,ett gått råd bara..

2009-04-01 @ 21:11:24
Postat av: simone

HAHA MEN KÄRA VÄRD..rynkar..kul att man kanroa någon..

2009-04-02 @ 07:27:49
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback