Lundmyr of sweden

pytteliten..
klockren body till lilla sam på sina 2 1/2 kg =) de fick bli från mig och Anders..och den uppskattades väldigt mycket tror jag .. kul..men fick ju massa saker av dom när Mackan packan kom..=)
de roligaste är att de är stl 40 men jag tror den kommer att bli för stor ändå..hehe,,
sen köpte syrran en liten body till han och den va i stl 50 och den var lika lång som pytteliten var.,konstigt de där med storlekar..

(Marielle) de kändes inget konstigt med att se Max förut..alltså storleksmässigt..men de kan ju att ha och göra med att jag inte höll i Sam och att dom inte var brevid varandra..hehe..
blir nog skillnad sen när ni kommer hem..vill att ni ska komma hem nu ju..men men..först se till att han blir bra..=)

och jag är lika tråkig med att tjata om att jag vill ha min Bettan nu..NUUUUUU..
(åke kom ne nuuuuu) haha minns ni den reklamen?

Max somnade här vid 17.35 och tror de blev för natten..han va helt slut efter att ha varit hos mormor och pratat med en massa..med moster Sandra och kusin vitamin Madeléne och sen så fick han mormor för sig själv och då menar jag helt själv eftersom att jag va och titta på när Sam solade..lill plutten..^^ blev lite nervös att han höll låda borta hos mormor men de hade gått bra sa hon..han hade sussat så gott så..
sen bärde de iväg hem och väl hemma så fick han sin beryktade blåbärspuré..OJ va gott de va..MmmMMmm...MMMmm..lät de i han..hihi..sötnosen våran..

tataaa


(busar med pappa)

just ja..mamma fick höra in real life när Max skratta som bara den..hehe..och
de hade någon diskussion med som jag inte förstod..hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback