JAG VILL VARNA ALLA KÄNSLIGA LÄSARE!

Magsjukan vandrar runt bland folket i grums..och nu har de slagit till i våran familj..
Sanna spydde nämligen i söndags kväll första ggn vid ca 22 tiden..men kände inget under dagen eller så..sen fick ja reda på ikväll att Nelly också hade spytt..så sprita allt ni tar på!! (inte riktigt allt men..ej ätbart rekomenderas)
själv så började ja känna lite konstig känsla i magen förut jag med men inget som har resulterat i något iaf..hoppas verkligen att det inte gör de heller!!  för att spy och amma är nog inte så roligt...

jaha pojkarna sover och flickorna vakna..
som de brukar..hehe..

gjorde potatis och purjolöks soppa förut
vart väldigt gott..med fullkorns baguette =P


nej nu ska jag ladda för natten ja med..
borsta gaddar och så..


Kommentarer
Postat av: Marielle

Suck, jag är fortfarande vaken :(

2009-04-08 @ 02:00:59
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: b0bber

Jag är också vaken, fast marielle sover som en gris.

2009-04-12 @ 07:57:53
URL: http://www.offspit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback