handlat..

skönt..vi fick lite handlat idag..eller lite och lite blev en hel del på 1500 kr..tittade efter skor också men fanns ings som föll mig i smaken..eller jo ett par nike skor i vitt med rosa nike märke men de kostade där efter också..ska titta på ett ställe till om ja kan hitta några annars så får de bli dom skorna ändå..allt är bättre än fodrade tennisskor eller urgådda tennisskor från i fjol ..och dom får ja skavsår av..inge vidare de inte..kan ha dom som reserv..

träffade Sanna och hennes mamma och lillasyster där inne med..hon va och shoppade loss inne på gina..så vi stod och prata med Madde och Mira..Mira log som attan hon och så säger Anders till henne, får inte du några kläder du.. och leendet försvann och lilla Mira bara , neeej , och titta ner lite i knät..HAHAH.. så skön..hon tyckte verkligen synd om sig själv hon..hahah..fast hennes mamma instämde inte riktigt på de...för Mira hade massor av kläder sa hon..så åter fick ungen samma goa leende igen..hehe..

Max har precis somnat nu han..han somnade sent idag eftersom att han va med och leta skor till "morsan" så somnade han på vägen hem sen och vaknade ca 20.00 tror ja..hehe..men nu så sussar han så gott..vilket jag med ska göra snart..

träffa förresten en gammal klasskompis förut med på väg in på Bergqvist skor..trevligt trevligt..sa åt henne att gå hem och sätta i gång babyverkstan men den va redan i gång sa hon för fulla muggar! ; ) hehe..

(vet inte hur ja fick till denna texten, säger som mor : jag bara..och så...blev de så bara..för jag har inte gjort nått..)

hjälpte mamma med räkningar och lite på mobilen förut..men mobilen kan hon redan med..de va en funktion som hon blev så himla glad för..och de va att hon kunde zooma på mobilen..( de kunde hon på den andra med) men de visste hon inte om förens idag..hehe..jaha kunde ja de sa hon.. =P

sen fick ja gosa med Tindra med..passa på och ropa på henne och säga att hon skulle komma och gosa med mig..och då kröp hon upp i mitt knä.. *så go så, mosters godning*

jäjä..nej nu är de nog natten för mitt svammel...eller va säger ni?

*måste tilläga* Marielle skicka en bild på Sam när de skulle åka hem till mig och några fler inklusive min syster och skrev: på väg hem..och då skickar min syster Sandra tillbaka till Marielle..naa va go syster..

så snackar jag med Marielle i tele förut och hon berättar detta..jag höll på och dö av skratt...och så säger hon nått liknande är vi så bra kompisar så vi säger syrran till varandra *skrattar* jag vet inte säger ja..och skrattar..men hon måste ha trott att de va mig hon skrev till sa ja..och mycket riktigt..så trodde hon att de va Max..HAHAHA.. ngen skillnad de inte på några dagar och en 4 månaders..haha.. (är Max liten då eller Sam stor?) Min syster hade Marielle på: Simones Marielle..så hon reflektera inte över att de stod Marielle..hahah..ja så ja skratta när ja prata med syster..hahah..hahaha...och kan tänka mig hur Marielle blev med..skrattar..ni är för roliga..va skulle ja göra utan er folket...?


Kommentarer
Postat av: motti

Härre gud va ni rör till allt...men ja kan berätta att ja inte kan mä i infoga ord,,frustrerande fick inte till de als igårkväll...jäkla medelanden..

2009-04-28 @ 08:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback