godisråtta!

är mitt namn!
haha..har ätit godis nu i 2 dagar..men så gott de är..
får ta mig hårda träningspass till veckan =P hehe
någon som ska med på lite powerwalk med mig och Max?
så hör av er bara =)

var ner till Anders pappa förut med så han fick klämma lite på Max..
han ska operera knäna imorgon..blir grejer de..usch..
Henka kom när vi hade gått precis med..va ju synd att inte han kunde träffa Max lite med..
men men kommer fler ggr..

robinson ikväll klockan 20.00
har bara följt de halvhjärtat..men ska försöka komma in i de..


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag hade gärna gått med dig, men de går ju inte nu :(

2009-04-19 @ 11:00:16
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback