GE MIG...

godis nån?? CHOKLAD!!!
gaah så sugen ¨på allt!!!
röksugen,godis sugen ALLT ALLT ALLT..mest röksugen!!
skulle nog kunna göra vad som helst för att få hit någon som röker känns de som..men de ska inte ske så ni kan va lugna..men så gott de hade varit..fast om jag skulle ta en cigg nu..så skulle ja dö..ahh de är sant!! för att den ciggen ger mig cancer.. usch ..och de vill ja ju inte ha.. (måste intala mig de iaf..hehe..inte för att någon propaganda om att rökning  har skrämt mig förut men kanske gör denna de om jag intalar mig själv att jag kommer att dö av cancer om jag röker 1 bloss..fatta..1bloss/cigg och vipps så är ja dö..) gråter jag vill inte..fast jag vill bara testa lite..bara lite..käna röken fara ner lixom..mmm..
NEJ FY VAD ÄCKLIGT!!
fast ändå..och dra ett bloss sedan ut lite genom näsan..ohhh..nästan känner lugnet genom fantasin..
KAN JA HÅLLA MIG IFRÅN NÄR JA HAR KÖRT AV VÄGEN SÅ SKA JA INTE ROMANTISERA OM ATT TA ETT NU..
fast hade man kunnat köpa lösa cigg så vette fan om jag ha sprungit till affären nu..i stället för att ta bilen..MEN de finns ett hinder..ja kommer att dö!!!!
plus ett till..de ligger en liten, liten underbar varelse på filten i vardagsrummet och säger: ooaawwhh..oohhuuugg..hade de inte varit för honom så hade jag varit iväg nu eller rättare sagt så hade jag nog fortsätt att rökt.. fast visserligen så räcker inte pengarna till ändå..

GALEN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

DET ÄR NÅGOT FANTASTISKT SOM HÄNDER DIN KROPP SIMONE!!!!!!

2009-04-04 @ 19:22:59
URL: http://mellanmell.blogg.se/
Postat av: simone

HAHAHA ja just de ja.. de är de

2009-04-04 @ 22:06:29
URL: http://smulanochmackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback