gå och möta

team Löfgren sen som är ute och premenixar!!
i de sköna vädret ..fast de är lite mulet idag..men va gör väl de..

ska försöka rädda våran stora blomma här hemma idag med..den är i behov av ny jord..
skulle vilja ha den i en annan kruka med..men de får vänta till jag kan köpa en som kan "andas"
den mår vilket fall som helst bättre ifall den får ny jord..och de behöver alla blommorna här hemma..
ska ta dom viktigaste iaf..

(Sandra) - måste nog köpa skor innan dess..men kanske kan komma in ändå..
men lovar ingenting..får se hur läget ser ut och så..och så ska jag kolla i min almenacka =P hahah..

få se om han ska få lite gröt sen när han kommer hem..ska köpa puré med potatis i nästa ggn.. =)


Kommentarer
Postat av: Stora syster

skrattar .. mäh.. klart du inte måste köpa skor innan dess.. You can do it ..come on.. you can do it .. hahah

Hehe .. din almenacka hehe... den ska vara bokad på mig o mina goa barn!!



Och ja jag trodde jag skulle ett barns mamma igår när jag hörde frågan om hon kunde hålla andan ... pust haha



gud va cooool han e min Tha man

2009-04-26 @ 12:01:45
Postat av: Gudomliga Moster Nr 1

hahha.. kolla ögonen på paddan sen på max.. de ser lite lika ut i blicken ..hehe giiuuuuud va goo han e

2009-04-26 @ 12:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback