då har man

sett hur Helena bor då.. =)
de har du gjort bra gumman..
mycket fint..
synd att vi glömde shampot och balsamet bara..ville ju testa på en gång om de funka ..hehe..så glöm nu inte de på söndag ..hehe
usch ja börjar bli nervös..

Sabine ringde förut och berättade att våran faster hade gått bort  =´(     
det som är så synd är att vi har tyvärr inte den kontakten med den sidan av släkten som ja hade velat..och säkert våran pappa hade velat också..visst vi träffar dom när vi är till graven i Åmål och tänder ljus för pappa så åker vi upp till faster Gunvor och då var de alltid faster Majvor som kom ..för att hon ville passa på och träffa oss .. 
känns ju lite konstigt..jag tänkte ju bjuda panter tanterna på¨dopet men kände att nej..vi har inte den kontakten..fast jag bjöd faster Siv ifrån stockholm så hon kommer =) ska bli väldigt kul.. 

     R.I.P 
 ♥Majvor ♥

nej nu ska jag åka ner till ica och hämta ut ett paket från go boken till Max sen så ska jag posta ett brev..
skriver mer efter de..ska skynda mig innan Max vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback