äntligen..

har Max förhoppningsvis somnat för natten..MEN.. han sover just nu i babysitern..så jag måste ju lyfta ur han =S hoppas bara han inte vaknar..för som jag nämnt tidigare så sover han ju bara 1 1/2- 2 1/2 timma i sträck nu..och de blir ju ingen sömn precis..så gissa om man är trött =) hehe..men men de är värt all trötthet i världen för denna underbara lilla prins..

imorgon så kommer sabbe och siv hit på morgonkvisten mellan 09-10 och dricker kaffe..enda villkoret var att jag hade ätit frukost först =D HAHA som sagt så är jag en av dom personerna som måste ha mat vid bestämda tider annars rubbas mitt humör KRAFTIGT hehe..och detta råkade stackars syster ut för ..för ett tag sen..så därför var de ett villkor eller krav.. =P men de kan ja ta..annars skrämmer jag väl slag på faster Siv..hehe..och de vill jag ju inte...

ska även duka och göra i ordning i lokalen imorgon hade jatänkt och ta med mig lite saker ner så de finns på plats redan så är de inte så himla mycket som ska med på söndag..

nej nu ska ja bära in sonen och sen lägga mig..

god natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: motti

Ja se för allt i världen till o ta din frukost,,du är ingen leksak när du är på de humöret,en värsting...

2009-04-03 @ 23:27:38
Postat av: Marielle

Ohh, jag måste ha missat den biten av humöret ;)

2009-04-04 @ 07:25:26
URL: http://mellanmell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback