störande då!!

blogga förut men de kom tydligen inte med :S
aja..skrev nog inge vettigt som vanligt!

men stöööörd blir ja!!

aja..igår var jag och tränade iaf..och då så gick ja 5 min och sprang 10 och sen gick 5 min.. de där 10 minuterna jag sprang känndes som en evighet..hahaha..världs sämst flås ever..och då skrev ja förut att få se om jag kan springa 12 min idag..och gissa??
de gjorde jag :P
så gick 5 min sprang 12 och gick 5 min..sen vanlig styrketräning..såå mina moooskler är lite ömma nu känner ja..men men ska dit imorgon med...fast då blir de crosstrainer 30 min sen styrka.. :)

idag har jag tagit med barnen ut 2 gånger till och med :P
inte illa..hehe..neh rå..men de har ju varit sååå skönt ute ju!!
kaffe i solen och barnen i sandlådan ..hur nöjda som helst!! är de inte underbart??
bra skönt att vara ledig när solen är framme och barnen på topp humör :)


neeeh nu är de sista på BB som ska ses sen rensa kattlådan..
sen natta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback