shoooppa!

shoooppa!!
ooops..handlat över detta internet ;) hehe..
inte till mig som vanligt :P utan självklart till mina små hjärtan!!
sommar kläder som inhandlas nu sörrni..innan allt är slut i de storlekarna som ja vill ha..
brukar vara så annars!
till mig är de lättare och ROLIGARE att shoppa på stan ;P

kollar big brother nu och va fräsch och sitta och raka sig i samma vatten då?!! uuuughh!!
3 tjejer asså..näää fyy..

imorgon blirde jobba jobba..
11.30- stängning :)
känns som ja varit ledig i 2 dar eller nått fast ja bara varit ledig 1 dag..hehe..
en bra känsla egentligen..
vill lära mig nått nytt på jobbet så hoppas Sandra ska lära mig axfood snart...bara vi är fler så ska de nog gå..ska säga att jag vill de annars ;) kan va bra om ja har nån aning inför sommarn..
sen är de lite mer ja måste få svar på..så få se om ja får de i morgon..hehe..
har ja sagt att ja blir kvar tills augusti ut? på pressbyrån?..iaf vad ja vet nu.. :)

skatten..
kollade om ja skulle få rest eller tillbaka på skatten förut med och de vart postitivt besked..eftersom att ja alltid fått rest förut :) wiihoo..inte värst mck tillbaka men inte REST!! YES!!!!


mina dyrgripar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback