min goa Madderuska!!

kommer till moster i morgon :)
Madelene asså ;P
få se vad dagen har att erbjuda..kanske syster Sabbe bjuder på kaffe tro?!
maaaybe!

ni som läser min blogg kanske förstår nu att det är de sista inlägget ..brukar komma unt denna tiden så ;)


tänk att Tea redan är 18 månader!!! herregud..
eller ja den 15 de ;P om ja ska va peti..hehe..
meeen va fort de gått!!


Max min goding har frågat efter Sanna idag och funderat lite över att jag inte är hennes mamma ^^
men att Anders är hennes pappa..de va konstigt de sörrni..
och vart bor Sannas mamma osv :)
sen sa han de:
han -Bill hon inte va här?
jag -jo men hon kanske har mck att göra nu med skolan och allt..vi får säga att hon kommer någon dag och busar
han- ja, för jag är hennes brorsa också..som Teas :)


GODINGEN!
vilka funderingar <3 och tankar!
någon som saknar henne tror jag :)





men nu blir de kvällen..natti natt


( gammalt kort från Teas dop..när vi slappar till hemma ;)


fina :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback