Im sorry! ( detta var det som inte las upp )

Blogga ju Inge igår (tror ja)

Iaf.. Jobba ju 6.15-16.15 så då är de inte alltid de hinna med då..
Fick iaf sluta tidigare för att Anders va dålig så han kunde inte hämta barnen..
(inte spytt!) utan ont i hela kroppen..
Hoppas han piggnar fort!

Så jag hämtade barnen sen hem och käka lite.. Iväg och träna 1 1/2 timme typ..
Försöker mig på de här med att jogga men de är ingen lek när man inte har nå flås knappt.. Haha.. Så jag börja med att gå 5 min sen jogga 10 sen gå 5 min..måste ju börja nånstans..
Ska iväg ikväll med har ja tänkt.. Springa 12 min då kanske?! Får la se..
Många kgn att springa med hahah! :p

Nu ska ja in och göra kycklinggryta med nudlar till :) smarr!!!

Hejs svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback