brunt vs blond

de är frågan de..
är nått mitt i mellan nu typ..ska ja ge de en chans att bli ljusare tycker ni?
kan ju va roligt när de blir vår..så ska man ju gå från mörkt till ljust hår sägs de ju :P
såå kanske ska ja köpa blondering ..fast ja slingar så klart ;) hehe..eller jag och jag..Marielle :P
eller om ja ska ta och gå tiull frissan så får de göra folie slingor istället för hätta för de sliter sååå fruktansvärt på håre..fast de gör ju blondering överhuvud taget de.. fast man behöver ju inte görat värre än va de är ..
men ja måste slänga i en färg snart för att få med utväxten också..en ljus färg då så klart..

idag mina vänner..jobb ..
va så fint på jobbet så..määääään kaffe maskinen strejka!! gissa om de har kännt i hövve?!
massa cuppuccino (stavas inte så men vem bryr?) och iaf..de känns ju inte som en vanlig kaffe efter 5 koppar ens..( alltså motsvarar inte 1 kopp, 5 koppar sånna)

ikväll har vi käkat hembakad pizza..fyyy på mig..+ godis :/
app app!
BÄTTRING IMORGON..OKEJ? är ni på?

kollar big brother nu samtidigt som jag tagit bort sminket och haft ansiktsmask :)

imorgon blire jobb igen..blir nice de..jobbar med ränä! KUUUL!!

nu ska ja ringa min syster :)
så bye


syster med mina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback