biiiig B

kollar som sagt på BB ..
herregud som sagt vilket program..men men..kul och se ibland ändå :P

jobbar kväll idag..vilket betydde att jag myst med syster och barn..och mina egna med såklart tills dom lämnades på dagis :)
sen vart de in till Charlstown för att byta ett par byxor som gått sönder som jag köpte på vila för 2 veckor sen..MÄÄÄÄN jag hade ju inte kvitto kvar så de va inte de enkalste att få dessa bytt!! sen hade dom slut på stl på bergvik så fick åka in till stadet..och som tur fanns de där iaf!! fast då fick ja gå till nordea och fixa kontoutdrag så de kunde se att de va hos dom ja köpt dom och inte på veromoda..hehe..
då möter ja rosa helt plötsligt så hon hakade på :)
tillbaka till vila och bytte byxorna sen leta rätt på syrran och barn som shoppa..

hitta shit snygga bikinis på lindex med..måste ja ta en närmare kik på när ja har lite mer tid..kanske på torsdag tro? imorrn kanske?!
aah de märks..

ps köpte ju faktiskt en skiit snygg tröja/blus idag på vila ;P
en turkos färgad .. fräsht nu när de blir vååår!! meen vill ha en vit med ..
får införskaffa senare ..kan ju inte ta allt på engång heller..

måste ju köpa mig vår skor med..eller inte bara till mig..utan hela la famile!!

jäjä..kan fixa bild imorgon på mitt köp :)

ska se de sista nu sen joina älsk i änga!..tröttast! la oss inte förens 01.30 kanske i natt..
och ja börjar bli för gammal för de klockslaget ;)
brukar lägga mig sent in på natta när Sanna sover här..för då brukar vi sitta och stri..eller ja som strir ;o haha..
men nu var de ett tag sen hon va här..så nu ska hon banne mig få komma nån dag :)
mysigt att ha henne här <3 man blir glad i hennes närhet och man tänker mck tillbaka när man själv var 16 ! :) jisses amalia!! haha..

nej hejssvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback