varför det blivit dåligt bloggat..

brukar ju blogga från mobilen men nu funkar inte den tydligen..suck..
vill nog ändå ha en ny blogg/dagbok :)
skriver ju mest här för miiin skull..gött och skriva bara :)

idag har jag och Tea haft en tjej dag ..i stan..
först lite shopping..sen god lunch med kaffe hos syster Sabbe <3 efter det en sväng till mamma och gå ut med Flisan och stri lite ..samt att jag fick låna ett par skor av henne har fått skavsår nämligen..uscha...efter det så mötte jag syster sandra med barn <3 så vart de kaffe mys på parkleken med glass avslutning :)

hemma möttes jag av världens goaste son <3 åååå va glad jag är att du är hemma sa han :) och luta sig mot mig i soffan :) going!!

tog mig en runda i Grums sen in på ica svett och go och handla lite nötti heter ;)


skulle vart ut med victoria denna vecka med men får ju aldrig riktigt tiden :( så go tjej de där :) jobbar med henne på PB för er som inte vet :)

så många som jag skulle träffat men inte blivit av..men men telefon samtal eller dejter haglar ju inte in till mig heller så :P hahah
men umgåtts mck med min goaste familj <3 och syskon med barn ..dock inte Tindra bus..hon är hos pappa Fredrik hon :( har verkligen saknat moster buuuus!!! <3

nej nu blire slappa :)


tjej dag <3


cooling :)


mina kärlekar <3 vad skulle jag göra utan er och ert bus ? mammas fina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback