hur ska jag klara mig???

imorgon ska jag nämligen lämna båda mina hjärtan hos moster Sandra & kussarna :)
Tea har ju aldrig sovit borta hon..huuuwa!! <3
Precis ja vant mig vid att dela med mig av finaste Max ju..

meeeeeen vi har inte varit ensamma på 3 år jag och Anders :) så de känns som att de är på tiden nu ..
så lite gott käk och en bio kommer inte sitta fel !! och sen kunna sova på morron!! OJ OJ OJ!!
ska bli underbart att få egen tid..
fast kommer nog vara lite rastlös också :P och SAKNA mina godingar i massor!!
kan inte fatta dom som alltid lämnar bort sina barn? hur de överlver ...hahah..



annars idag..så var vi till mamma med en tvättkorg :P hehe..
busa och härja ;)

sen när tvätteriet var klart så drog ja och barna in till stan en sväng då båda somna..hehe men vakna inne på pressbyrån..va ju tvungen in på kaffe :) och se hur de gick för tjäjjorna ..skötte sig fint!! ;) hihi

så kom heden och bengan in..så han fick åka med till Grums..
väl hemma starta med maten vilket blev klyftpotatis och rotfrukter med korv..
men hann inte käka de ja , för ja kom på 16.35 att jag skulle på spinning 17!!! gu vicken tur ja kom påt!!
ett riktigt tungt pass idag på en timme..men de är alltid tungt när de är Maria ;) hehe..¨





aaw va småå ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback