tragiskt!

att se en person nyss kommit ut från behandlingshem..
hyffsat fräsh..sen nästa dag står och tigger pengar :S
synn att inte folk kan ge upp!! inse vad som är viktigare i livetet än sprit/knark/tabletter..aahh allt..
att man kan få ett värdigt liv utan det!
jäjä..

-En dag i taget är bra att leva efter annars ..


jobbat idag..dag 7 gjord..imorgon är ja ledig..ska bli skönt faktiskt..
hade provköpare på mig förut ;)
vilket innebär att de kollar om ja frågar efter leg.
tror ni ja klara mig?
KLART jag gjorde!! är sträng när de gäller leg :)

men vart lite nervös när hon sa att hon va provköpare..shit tänkte ja..glömde jag kolla leget noga nu eller..men de gick ju som sagt bra :)


älskling lagar mat åt oss nu..gött!
strips,fläskfilé m.sås..funkar väldigt bra i mitt tycke ;)


hejs svejs så länge !!


bild från Turkiet :)
skulle inte vara fel att va i värme nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback