Torra händer

Tråkigaste på vinter för min del är att jag får sprickor på kanterna av fingertopparna :( och de för så jääävla ont!!! För stöter jag i eller nått så spricker de upp mer :/

Och jobbet jag har gör de inte enklare heller.. För de är massa grejer man gör där som mina stackars fingrar blir utsatta .. Men men snaaart så snart ger de väl med sig.. Smörjer med locobase nu ihopp om att de ska läka..

Någon annan som vet nån bra handkräm annars?
Även till fötterna kanske?

Torra dom med.. Smörjer och smörjer och vårdar men tydligen är dom snabbare på och bli torra än va jag är på att vårda !

Nu sover alla i huset med..
Tea la sig väl vid 18.15 men somna väl kanske 18.45?
Max la sig 18.45 kanske somna 20? Upp och kissa, upp och bajsa.. Törstig ;) hihi jaa ni förstår säkert :)

Roligaste är att han vaaaa trött men måste kämpa in i de sista att få vara vaken en sista stund :P

Själv ligger jag i bloggande stund i sängen redo för natten snart jag med ...
Ska bli gött! Men så äckligt att lägga sig med blött hår.. Nyss duscha nämligen.. Så väntar ut att de ska torka lite..

Imorgon då?
Vad ska man göra då?
Ledig är ja ju.. Måste in till mamma med tvätten med .. Stackars mamma som sliter med våran tvätt med :(
Eller kanske hon vill komma till oss på kaffe och ta med korgen samtidigt :) Max tycker de är så kul när de kommer nån hit och hälsar på :) är ju mest vi som flackar och far till alla ;)

Nää gonatt gonatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback