Tänker tillbaka..

Ibland vore de att bra skönt att va 15, 16 år igen ;)
Slippa bry sig så mck om allt va ansvar/ räkningar/ ja what ever!!
Utan bara ut och festa med alla underbara människor!
(sluta ju dock inte så bra dessa fester, men skit i de nu så glamoriserar vi en stund)
Festa kan man ju göra fortfarande om man vill oavsett om man är 24 men festar man på samma sätt då tro?
Jag har ju lixom inte druckit på 5 1/2 år snart! Glömt hur man gör typ?! ;)
Nej då.. Men skulle va kul och gå ut och dansa nångång :) svänga sina lurviga :P haha.
Jag gilla ju inte krogen så mck när ja höll på och festa som mest.. Utan tyckte hemma festerna var de som va roligast.. För när man kom till krogen balla de ju ur så fort de roliga typ ..
(hm gjorde de på hemma festerna med, men som sagt håll er till de glamorösa nu;)

Näää! Får ta tag i motionen desto mer istället! Fattar inte varför ja är så laaaat!!!
Gillar ju verkligen att röra på mig! Men tror de är känslan av att jag MÅSTE som gör att jag blir lat på nå vis?! Har du samma?


Idag då? Jobbat 11.30-21.15 så de kan inte hända så mck då.. Förutom alla Goa människor som kommer in och förgyller dagen sura som glada ;)
Man lär sig alltid något nytt när man jobbar :)

I morgon blir de jobb även då :)
8.45-14
Först lämna av mina hjärtan hos sin mormor :) För Anders är dålig :o
Hoppas de går bra mamma trots att du inte är helt kry!! Fast de är väl Janne som är mest poppis ^^ haha
Janii!! Va säger man??
Mamma är mamma!! Och är bästaste! <3
Vad skulle man göra utan sin mamma?
Och sin pappa för dom som har de.,'
( min pappa finns ju inte vid livet.. Så ta vara på eran pappa där ute!! Oavsett om mamma är mamma ;) förstå mig rätt!!

Och ta vara på stunderna med era nära och kära för man vet aldrig när de är sista ggn!!!


Nog med de!
God natt på er gooodingar!!

( mamma varför de inte går och kommentera vissa inlägg är för att jag skriver från mobilen och då funkar de tydligen inte..men de är något dom jobbar på att fixa)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback