Ser man inte om de är fel skor eller?

Max blev nämligen av med sina igår!!
Gaaaah blir så irriterad!
Antingen hänt av ren olycka eller nått som snott dom?!/ gömt dom!!!
Irriterad blir jag iaf! Behöva köpa nya nu!!!
Kanske ni tycker att jag inte behöver men va fan de är ju mars imorgon och vädret ändras snabbt!!
Idag fick han ta vår/ höst skor.. Hoppas han inte blir kall om fötterna bara.. Men ska nog va ganska varmt idag. >.<

Och shit va ont i magen ja hade i morse :(
Fyyyy!! Trodde nästan ja skulle behöva ringa och sjukanmäla mig men fick i mig en mugg yogurt.. Så ja tror se släppte..illamående och ont..
Men nu känner ja Inge iaf!

Nä nu blir de full rulle!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback