Så glad jag vart förut :)

Fick meddelande från ena min chef som skrev och fråga hur de måddes här och hur de blir i veckan..
Så jag passa på och fråga om de hade pratat nått om hur de blir i sommar om ja ska söka sommar jobb eller om ja ska få vara kvar ett tag till :)
Och då fick jag detta till svar:
Haha ja typ! Men äru stöllig? Klart du ska jobba här ;)
Då kan man ju inte annat än att bli glad och le :)
Få vara kvar hos Goa flickorna!!!

Sitter och kollar på BB nu..
Sen blir de natten.. Ska ju öppna imorgon på jobbe sen slutar ja 17.30! En härlig start! :)

Tea vakna nyss så gick in till henne så tyckte jag nästan hon va lite varm :O men sa till Anders han skulle känna men de tyckte inte han.. Tror mer att de kan va att de va fööör varmt istället så drog ner täcket lite..+ att hon har t-shirten på sig.. Näää nu får de inte bli nåra mer sjukdomar här!! Och Inge jävla feeeber! Eller kramper!!

Och iiiiiiinge jävla magsjuka :S som ja är Livrädd för att de ska få nu! Usch!!!

Måste ringa sjukan me och få höra om EEGn !!?! Inte hört nått mer än att ja träffa läkarn på jobbe och hon sa att hon försökt nå mig.. Och proverna såg bra ut men hon ville inte ta de bland alla som var där inne såklart.. Men nu så har hon nog glömt mig! ;(
ILLA! Man ringer väl tills man når personen? + att Anders kan hon ju ringa också?!

Aja..
Var ute ens rund förut med barnen :)
Får nåra bilder här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback