Promenadus!

Mmm eller inte?!
Än går de inte iaf, för jag har nyss käkat frukost med mina fina godingar <3 Anders ligger i sängen idag med.. Kanske måste iväg och kolla så han inte har lunginflammation :S

På em blir de en tur till Marielle och barnen :)
Trevligt! Var riktigt länge sen vi var där nu..

Sitter och tittar på blixten mc Queen som jag beställt genom filmklubben ja berättat om ..
Och då säger Max så här: mamma när jag får stora tänder som bärgarn.. (minns inte vad han skulle göra då, men om ni har sett bärgarn så fattar ni va roligt de lät..) jag bara : vi får hoppas att du får finare än han bara :P för som står ju ut hans tänder så han ser lite rolig :)

Btw kommer bli en lång dag.. För vi gick upp 06 .. Har blivit bortskämd att gå upp kl 07 typ.. Men ändå varit vaken från 6.30 kanske.. Fast fått han att ligga kvar men nu gick han raka vägen in och väckte Tea. Och satt och lekte i sängen..

Nu blir de fullt ös!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback