Ny blogg design!

Nää nu vill ja ha ny blogg design.. ;(
Se om Marielle kan hjälpa mig nån dag :)
Måste ju få med Tea också på bilderna och sen är som ju några år gamla ;) hehe

Herregud vilken dag!
Trodde de va torsdag idag.. Så när ja står inne på Colorama i Grums och ska välja klinker till källarn ringer Victoria på jobbet och frågar om jag mår bra?
Haha , jaa de är bra säger jag ..
Hon; men vart är du då?
Jag; kollar klinker ..
Hon; men du har ju börjat?!
Jag; nääee jag börjar halv 3 :)
Hon; nej 11.30
Jag; men va står de imorgon då?
Hon 14.30 ;)
Jag: shiiiet!!! Sorry!! Kmr på en gång!
Så klockan 12 började ja istället ;)
Sen hade jag hämtat Sannas busskort hemma hos henne som ja skulle ha med till pb och de fick jag med men efter halva vägen när ja parkerat kommer ja på att ja glömde de i bilen :/ så de va bara att springa tillbaka.. Hatar ju att bli sen !!
Men med lilla gumsan fick busskortet iaf :) annars hade hon fått tagit mitt busskort .. Så hade vi löst de ändå ;)

Så jag jobbar in tiden i morgon iställe..
Konstigt att de inte sa nått på dagis?! Eller ja.. Jag lämna ju senare.. Och var i te en timme sen med att hämta iaf !! Haha!
Får säga förlåt imorgon ;) så de inte hade planerat nått så de fick dröja ..

Men den vart himla rolig ändå..
Övertröttast i Karlstad tror ja .. Jag och Victoria var.. Eller vad säger FRU PÄR?
Hahahaha

Nej nu blir de natten här.. Sov gott där ute :)



Tack mamma för hjälpen med tvätten :)
Hoppas du inte är yr i huvve än av kvällspromenaden hahaha..
Måste sett kul ut!!! Skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback