Mello

Japp ikväll vart de melodifestivalen med hjärtat mitt :)
Fixade varma mackor med svampstuvning :P göttit!

Jobbat idag.. Syster ryster (Sabbe ) kom in och sa hej .. Alltid lika kul att de kmr förbi och säger hej oavsett om de blir som de blir.. Mellan där kom Sanna med :) lika trevligt att se henne ! Hämta upp henne hos en kompis när ja sluta och körde hem henne :) kul och få sällskap hem :P


Förresten i torsdags så har vi varit tillsammans i 6 år jag och Anders :)

Träffades hos rosa ..satt och festade .. Sen skulle han upp till heden och jag skulle vidare upp och stri med Kristian som var hos Nisse .. Så jag följde han ut i trappen och där satt vi och smyg kysstes ;) och sa sen att vi skulle ses på cassa..(puben i Grums som fanns för några år sen för er som inte vet) Vilket vi gjorde..träffades där asså.. Och fortsatte strula där.. Sen hem till han, när vi tröttna där borta ;)

Båda vart chockade över ålders skillnaden för den hade vi inte tänkt på först förens Henka kom fram och sa de hahah men men åldern är bara en siffra :) ( detta var ju den korta versionen, den längre behåller vi för oss själva ;)


Nu ska jag sova för imorgon blir de jobb igen.. Dag nr 7 i jobbandet :))

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback