larmplupp..

idag tog ja Max med mig till stan för att handla lite kläder..
inge spec förut byxor till Max var de menat :)
så han fick 2 par som han kan ha på dagis och hemma mys..så med andra ord inga fin byxor på de viset..
utan de var ett par med blixten på från kappahl och ett par från H&m..fick även tag på en tröja till Max från kappahl och en bolero till Tea på kappahl..allt detta för enbart 320 kr !! inte illa!!
meeen när ja ska plocka upp allt hemma så var de ju en larm plupp kvar på Max byxor :S gaah ..störande..
fick tag på ett par byxor från vila till mig med :P
sen när ja åkte in igen för att hämta tvätt och få bort larmluppen så råka ja hamna på gina med..så då slank de med en tröja och ett linne till mig med ;) aja inte lätt..
beeehövligt!!

sen in på Maxi och handla lite..köpte ett hjärta till mamma som hon kan ha på sin nykelring..står i love you på :) sen en mini pizza :) makrill och en daim chokladkaka..till henne eftersom att hon har tvättat :) och just ja..ett paket färskpasta :P hehe..hon är ju sjuk så då är de gott att kunna göra iordning nått enkelt och snabbt!
dessutom..såååå gott med färsk pasta ;P

nyss sett på BB med..
vilken stööörd tjej de är med asså!!! jisse!
eller a säger ni?

nu ska ja hänga tvätt som inte hunnit torka :) sen sortera,.


hehe, jag och Max mös till de på donken :)


mammas fina kille <3


köpte även med till resten av familjen så klart..behövs när man är sjuker!!


å mammas fina tjej <3


den roliga överraskningen :SS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback