Känner de kommer smygandes

Träningsvärk!!!
Haha! Gött då vet man att man gjort nått :P körde styrka 30 min sen 30 min crosstrainern :) härligt! Mck folk som vanligt..

Kvällarna blir bara senare och senare .. Inte bra.. Går an nu när ja inte kunnat jobba för alla sjukdomar hit och dit..
Idag va första ggn Anders var ut sen han vart sjuk också.. Fast de va för att en skulle komma med grus som vi ska ha .. Annars hade han nog varit inne.. Max och Tea är hyfsat bra.. Tea som hostar lite men Max är bra :)
Peppar peppar får man väl säga ;)

Lön i morgon !!
Välkommen !
Meeen försvinner lika fort :(
Usch va tragiskt!

Och mck som behöver köpas nu inför våren och så ..
Nya ytterkläder till Max och Tea .. Mig själv med för den delen..fast barnen först så klart ;)
Kan man annat?

Max ska ja köpa ena jacka. I morgon åt.. Köper nog till Tea med när ja ändå är igång :)
Sen beställa resten till dom tror ja.. Ska bara kolla storlek först..
Tar kort på mina köp sen så ni får se va vår fina de kmr bli :D

Nä nu måste ja lägga mig!!
Sov gott alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback