Irritation!!!

Har ingenting hemma knappt!!
1 skiva bröd!
1 skvätt yogurt!
Jaha?! DE är nått som irriterar på möran när man tror de finns att välja på!
Men så hitta jag mannagryn i skåpe så jag och Max käka de och Tea smörgåsen och yoghurten
Så de löste sig ju tillslut iaf :)

Teas cd spelare gick sönder förut med !!
Blir så jävla less på allt som ska gå sönder!!!! Skit grejer!!
Ingen ny cd dock men ändåååååå!!



Ååå så hitta jag jätte söta tapeter till Teas rum med.. Men Anders var inte lika impad av att behöva göra de nu när vi har massa att göra i källarn/ köket ;(

Vet inte riktigt hur ja ska ha tapeterna i hennes rum?!
Om hon ska ha 2 väggar med fond, och en vit och en rosa..
Eller..
En fond och en rosa och 2 vita..
Eller..
En fond , 2 rosa, en vit??

Ah vilka bekymmer!!!!

Hoppas mitt humör blir bättre med timmarna som går :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback